Devolució de Taxes
Causes que la justifiquen
Es pot demanar la devolució de les taxes i preus públics en els terminis i/o circumstàncies següents:
- Per renúncia al curs en els terminis legalment establerts, que per al curs 2024-2025 són:
– no més tard del dia 10 d’octubre de 2024 per als cursos anuals i intensius del 1r quadrimestre.
– o no més tard del dia 10 de febrer de 2025, per als cursos intensius del segon quadrimestre.
- Per causes extraordinàries no imputables a l’alumnat i degudament justificades, es pot sol·licitar la devolució amb posterioritat a les dates esmentades (no seran considerats de força major els canvis en l’horari laboral, ni els canvis de lloc de residència o similars).
Vies de sol·licitud:
- Preferiblement de manera telemàtica a https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/devolucio-ingressos-indeguts
- Per a tramitació en línia assistida podeu adreçar-vos presencialment a les Oficines de Registre de Serveis Centrals i dels Serveis Territorials del Departament d’Educació.
- De manera presencial, a la secretaria de l’escola.
Documentació:
- Sol·licitud emplenada i firmada
- Còpia del resguard de matrícula
- Còpia del comprovant de pagament
- Còpia del document que acrediti la bonificació i/o exempció, si s’escau.
El termini de resolució del procediment no depèn de l’EOI, sinó del “Servei de Gestió Pressupostària del Departament d’Educació”, que és qui en comunica la resolució directament a l’alumnat .