Devolució de Taxes
Es pot demanar la devolució de les taxes i preus públics en els següents terminis i/o circumstàncies:
- Per renúncia al curs. En el moment que la renúncia s’ha acceptat ja no es pot assistir al curs, s’anul·la la matrícula a tots els efectes i per tant, es perd la condició d’antic alumne i la prioritat que comporta en la matrícula del curs següent. S’ha d’adjuntar-hi la documentació adient, segons s’estableix al formulari de devolució. El terminis legalment establerts són:
-no més tard del dia 5 d’octubre de 2020 per als cursos anuals i intensius del 1r quadrimestre.
-o no més tard del dia 15 de febrer de 2021, per als cursos intensius del segon quadrimestre.
- Per causes extraordinàries no imputables a l’alumne i degudament justificades es pot sol·licitar la devolució amb posterioritat a les dates esmentades (no es consideren supòsits de força major els canvis en l’horari laboral ni els canvis de domicili o similars).
La petició de devolució es pot demanar:
- presencialment (persona interessada o autoritzada) a l’escola amb CITA PRÈVIA (es considerarà que la sol·licitud entra dins del termini vàlid si la cita s’ha demanat no més tard del 15 de febrer.)
- o per correu postal certificat adreçat al Departament d’Alumnat de l’escola (sempre que la data de tramesa no sigui més tard del 15 de febrer)
- o de forma telemàtica fins el 15 de febrer (amb signatura digital) al Departament d’Educació: https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Peticio-generica”
S’haurà d’aportar la sol·licitud de devolució emplenada, el resguard de matrícula i comprovant de pagament i els documents que justifiquin les causes extraordinàries, si és el cas.
El termini de resolució de tot el procediment, fins ara, ha estat d’aproximadament 6 mesos.