Cursos de preparació per a l’obtenció de nivells oficials
Què són? | Durada | Horari i dates| Preu |Matrícula Informació addicional
Què són?
Són cursos de 30 hores organitzats al marge dels programes oficials. Aquests cursos tenen com a destinatàries aquelles persones que vulguin preparar les proves de certificació dels nivells B2 i C1 de les EOI per a candidats lliures.
Durada
Primer quadrimestre: de novembre a gener/febrer (només anglès)
Segon quadrimestre: de març a maig/juny (només anglès)
El format de les classes serà híbrid: 6 sessions de 2,5 hores presencials i 6 sessions asíncrones de treball autònom amb possibilitat d’alguna tutoria individual o en petit grup síncron en dies i hores a convenir.
Horari i dates de les sessions presencials
2n quadrimestre 2024/25
Idioma | Horari | Aula | Professorat | Sessions presencials |
---|---|---|---|---|
Anglès B2 | Opció A) Dijous, 09.00–11.30 h | Alex Garcia | Març: 13, 27 Abril: 10, 24 Maig: 8, 22 |
|
Opció B) Divendres, 17.00-19.30 h | Alex Garcia | Març: 14, 28 Abril: 11, 25 Maig: 9, 23 |
||
Anglès C1 | NOU HORARI Opció A) Dilluns, 18.15–20.45 h | Mistral Zagni | Març: 10, 24 Abril: 7, 28 Maig: 5, 19 |
|
Opció B) Dijous, 18.15–20.45 h | Mistral Zagni | Març: 13, 27 Abril: 10, 24 Maig: 8, 22 |
Preu
175,00 € + 15,00 € de recursos addicionals
Matrícula
No hi ha preinscripció.
A partir del 03/02/25 us podreu matricular en línia (mitjançant targeta bancària) o inscriure a la llista d’espera clicant aquí.
- Tan bon punt es cobreixin les places disponibles, només us podreu inscriure a la llista d’espera.
- Si queden places lliures, la matrícula restarà oberta fins al dia de l’inici de les classes.
Per a qualsevol problema o incidència amb la matrícula, podeu contactar amb el Departament de Cursos Especials.
Documentació imprescindible per a la matrícula
És imprescindible adjuntar escanejada (en format PDF o imatge, mida màxima de 2 MB), en el moment de la matrícula, la documentació sol·licitada al formulari:
- DNI/NIE
- Documentació justificativa corresponent, en el cas de bonificació (50%) o exempció de pagament de la matrícula
Pagament
En el moment de la matrícula caldrà fer el pagament mitjançant targeta bancària.
Informació addicional
• L’Escola es reserva el dret d’anul·lar un curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert.
• En cas de renunciar a la matrícula abans de començar el curs, si és per una causa justificada, es reemborsarà l’import de la matrícula un cop deduïdes les taxes administratives d’inscripció (55,00 €). Si no s’han pagat taxes administratives, es reemborsarà l’import pagat excepte el 15% de gestió administrativa. No es retornarà cap import un cop començat el curs.
• No es retornarà l’import de la matrícula en cas de renúncia per part de l’alumne.
• Aquests cursos estan pendents d’autorització.
• En cas d’exempció, si algú no assisteix un mínim del 65% tindrà una penalització i no es podrà matricular gratuïtament a cap curs especial durant dos anys.
L’Escola no es fa càrrec de la inscripció a la prova de certificació oficial ni en garanteix la plaça. NO es retornarà l’import del curs en el cas de no poder-se matricular per fer la prova. Per a més informació, consulteu la pàgina web del Departament d’Educació.
Nota: Totes aquestes informacions estan subjectes a possibles canvis.