Eines docents per al professorat d’anglès

Destinataris | Durada | Horari | Preu | Matrícula | Nombre d’alumnes | Objectius | Continguts | Metodologia | Programa | Certificació

Destinataris

Aquest curs s’adreça al professorat d’anglès de centres de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius i a persones interessades en aquesta sortida professional (graduats o llicenciats en Filologia o Traducció, o estudiants d’últim curs d’aquests graus) i que tinguin un nivell mínim d’anglès equivalent al B2 del MECR.

(tornar)

Durada

Del 10/07/2017 al 14/07/2017 (20 hores presencials)

(tornar)

Horari

De 09.30 a 13.30 h

(tornar)

Preu

295,00 €

(tornar)

Matrícula

  • A partir del 24 d’abril, us podreu matricular en línia (mitjançant targeta bancària) clicant aquí.
  • Tan bon punt es cobreixin les places disponibles, només us podreu inscriure a la llista d’espera.
  • Si queden places lliures, la matrícula restarà oberta fins al dia de l’inici de les classes.
  • Per a qualsevol problema o incidència amb la matrícula, podeu contactar amb el Departament de Cursos Especials.

Documents per a la matrícula (un cop obtinguda la plaça)

És imprescindible adjuntar escanejada (en format PDF o imatge, mida màxima de 2MB), en el moment de la matrícula, la documentació següent:

  • DNI/NIE
  • Acreditació dels estudis realitzats

Pagament

En el moment de la matrícula caldrà fer el pagament mitjançant targeta bancària.

 (tornar)

Nombre d’alumnes

15 (places limitades)

(tornar)   

Objectius

  • Oferir als professors d’anglès llengua estrangera un espai de reflexió fonamentada sobre la seva pròpia pràctica docent.
  • Aprofundir en l’enfocament competencial en l’ensenyament de llengües estrangeres.
  • Dotar el professorat de les eines necessàries per avançar en la seva metodologia docent.

(tornar)

Continguts

  1. L’enfocament competencial des de la pràctica de l’aula
  2. La planificació dels continguts i la gestió a l’aula: el treball per tasques i per projectes
  3. La importància de l’aprenentatge col·laboratiu
  4. Estratègies per fomentar la competència oral a l’aula
  5. El rol de la L1 a classe de LE

(tornar)

Metodologia

El curs compta amb la col·laboració de professors especialistes en didàctica de llengües estrangeres, la majoria dels quals són de l’àmbit d’anglès LE.

A cada sessió es fomentarà la reflexió i el debat partint d’experiències concretes.

El curs s’imparteix en anglès.

(tornar)

Programa

DataSessióProfessorat
10/07/17From the communicative approach to a competence-based communicative approachOlga Esteve
11/07/17Planning for content-rich language classrooms:
• First steps into sequencing
• Task-based and project-based learning
• Identifying content-obligatory language
• Ensuring opportunities for language development
Oriol Pallarés
12/07/17Cooperative learning Rosamaría Felip
13/07/17Listening comprehension strategies
• How can you help students improve their listening comprehension skills?
Estelle Girard
Maria Josep Porta
14/07/17Is there a place for L1 in LE classroom? Eva Surribas

(tornar)

Certificació

  • Es lliurarà un certificat d’aprofitament amb el nombre d’hores realitzades. Es requereix una assistència del 85 % per obtenir-lo.
  • Aquest curs està pendent de ser reconegut com a activitat de formació permanent del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

(tornar)

Informació addicional

  • L’Escola es reserva el dret d’anul·lar el curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert.
  • No es reembossarà l’import de la matrícula en cas de renúncia per part de l’alumne.

Nota: Totes aquestes informacions estan subjectes a possibles canvis.